timo1990 prowadzi tutaj blog rowerowy

Rekreacyjna jazda

d a n e    w y j a z d u 46.48 km 0.00 km teren 01:56 h Pr.śr.:24.04 km/h Pr.max:52.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Peugeot
Piątek, 6 kwietnia 2012 | dodano: 06.04.2012

Jutro ma być znowy chłodniej to dzisiaj troszke pojeździłem. Przez pierwszą godzinę jechałem mocno, a potem jak kulałem się po mieście to zwolniłem. W telegraficznym skrócie: Piesi świadomie chdzą po drogach rowerowych. To niebywałe. Na piątym osiedlu w okolicach ulicy Harcerskiej wszyscy piesi bez wyjątku deptali po ścieżce zamiast po chodniku, który był oddzielony krzakami. Co chwile musiałem się zatrzymywać i prosić o zrobienie miejsca. Jedna pani powiedziała " przepraszam, że my tu tak... nie powinnyśmy..." Na staraku to dopiero była jazda, a raczej marsz. Na odcinku dobrych 250 metrów wszędzie szkło. Myślałem, że to może jedna butelka roztrzaskana. Nic bardziej mylnego. Dosłownie na całym odcinku kawałki szkła, które tylko czeka na naiwnego rowerzystę. Całą drogę przemaszerowałem. Dochodzać do przejazdu juz kontynuowałem jazdę szosą.

Widok z kładki nad nową przeprawą

Szklany horror

rzaba89nae
| 21:37 piątek, 6 kwietnia 2012 | linkuj O, wielkie dzięki! ;)
timo1990
| 19:53 piątek, 6 kwietnia 2012 | linkuj To jest jeszcze na terenie Konina, osiedle oddalone na północ- pątnów. W Kleczewie kieruj się na Konin DW264 Po jakichś 10 km od Kleczewa dojedziesz do skrzyżowania gdzie będziesz miał albo w prawo i w lewo. Skręcasz w lewo i po paru km dojedziesz do elektrowni. Będziesz już widział także nie powinno być problemu.
rzaba89nae
| 18:11 piątek, 6 kwietnia 2012 | linkuj Mam pytanie o te kominy w tle pierwszego zdjęcia- w jakiej to miejscowości i wiesz może jak tam dojechać jadąc od strony Kleczewa?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eraln