timo1990 prowadzi tutaj blog rowerowy

Próba

d a n e    w y j a z d u 13.61 km 0.00 km teren 00:35 h Pr.śr.:23.33 km/h Pr.max:39.90 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Peugeot
Wtorek, 3 kwietnia 2012 | dodano: 03.04.2012

Muszę czekać na taką temperaturę gdzie albo będę mógł jechać w samej bluzie lub na krótki rękaw. Jazda w kurtce choćby nie wiem jak wolna i tak powoduje, że jestem mokry na plecach.Z kolei jazda bez kurtki za bardzo wychładza.

Nazwałem wpis próbą, bo nabawiłem się małej kontuzji na nodze i chciałem sprawdzić czy już da się jeździć. Szczęście, że przez ostanie dni była brzydka pogoda i nie korciło.

timo1990
| 19:13 wtorek, 3 kwietnia 2012 | linkuj Dzięki za troskę, ale nie było tak źle. Naciągnąłem sobie mięsień czworogłowy i zebrała mi się woda tuż przy kolanie. Dzisiaj zrobiłęm 13 km, więc jest ok ;]
rzaba89nae
| 19:06 wtorek, 3 kwietnia 2012 | linkuj Też miałem kontuzję w zeszłym sezonie, którą odczuwam nawet teraz. Coś mi w kolanie "chrupnęło" i długo bolało, teraz tylko na podjazdach i gdy za bardzo się z rowerem siłuję.

Dobrym sposobem na rozruszanie nóg po kontuzji jest bardzo kadencyjna jazda, na najmniejszych prawie przełożeniach, by nie przemęczać mięśni. Fakt, że męczące i statystyki wrażenia nie robią, bo prędkość średnia gdzieś w granicach 13 km/h, na dodatek śmiesznie wygląda, ale pomaga. Chyba że to coś z kością...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oispi