timo1990 prowadzi tutaj blog rowerowy

Miasto

d a n e    w y j a z d u 23.73 km 0.00 km teren 01:01 h Pr.śr.:23.34 km/h Pr.max:44.50 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Peugeot
Wtorek, 27 marca 2012 | dodano: 27.03.2012

Załatwić dwie sprawy

Przy okazji zajrzałem na bulwar by obejrzeć z bliska barkę, która przypłynęła do nas aż z Holandii. Płynął tyle kilosów, a utknął w Polsce i do tego jeszcze w Koninie. Nosz co za niefart. Takie rzeczy tylko w Polsce.

Przy konińskich bulwarach przycumowała barka, która budzi zainteresowanie przechodniów.

Barka cumuje w tym miejscu od kilkunastu dni. Przypłynęła kilka miesięcy temu (maj 2011) z Holandii do Konina, gdzie miała być remontowana, ale w trakcie przemieszczania się po Warcie utknęła z powodu niskiego poziomu wody. Po kilku miesiącach postoju w Zalesiu udało się ją przetransportować dalej. Po kolejnych przygodach, utknęła znowu w okolicach amfiteatru, dotarła na bulwary. Tutaj, jak twierdzi jej właściciel, pozostanie do sierpnia tego roku. W tym czasie przejdzie remont i wróci do domu, aby służyć turystom na wodnych szlakach Europy. Właściciel barki przez ten czas tak zżył się z miastem, że na banderze umieścił flagę z herbem Konina. - To będzie pamiątka z tak długiego pobytu w Polsce – mówi armator.

Żródło konin.lm.pl

Ale zdjęcia już moje

Drugi w tym roku nie zadowolony kierowca. Biedak musiał się za mną wlec. Nie wytrzymał i mnie obtrąbił. Kierowcą była baba...