timo1990 prowadzi tutaj blog rowerowy

100 po raz drugi

d a n e    w y j a z d u 100.41 km 0.00 km teren 04:09 h Pr.śr.:24.20 km/h Pr.max:52.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Peugeot
Sobota, 24 marca 2012 | dodano: 24.03.2012

Trasa:
Konin- Sławsk- Osiecza- Zarzewek- Kuchary Kościelne- Trójka- Barczygłów- Kowalewek- Sławsk- Konin- Rudzica- Izabelin- Licheń- Wygoda- Piotrkowice- Ślesin- Konin

W niedziele zapowiadają pogorszenie pogody więc dzisiaj wykorzystałem dzień na maksa. Wychodziłem z myślą, że zrobię 40 km i się zawinę do domu, ale tak dobrze się jechało i o rychłym poworcie nie ma mowy.

Dojeżdżając do domu miałem 95 km. Zmobilizowałem się i dokręciłem do tej setki.

timo1990
| 20:33 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Statystyki swoją drogą, po prostu czuł bym mały niedosyt i nie miał bym pełnej satysfakcji, a tak te 5 km dokręciłem ;]
rzaba89nae
| 18:59 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Ładnie, ładnie ;) Też mi w zeszłym roku do setki brakło dosłownie 50 m, więc pojechałem prosto, zawróciłem i już. Naginanie statystyk, ale oj tam oj tam :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ujacw