timo1990 prowadzi tutaj blog rowerowy

2 odkrywki na raz

d a n e    w y j a z d u 100.74 km 0.00 km teren 03:56 h Pr.śr.:25.61 km/h Pr.max:44.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Peugeot
Piątek, 23 marca 2012 | dodano: 23.03.2012

Trasa:
Konin- Licheń- Leśnictwo- Sompolno- Tomisławice i powrót podobną drogą.
Patrzyłem po mapie gdzie by tu się udać. Przyszło na myśl żeby zobaczyć jak wygląda zalewanie pokopalnianej odkrywki na Lubstowie i przyjrzeć się bliżej odkrywce w Tomisławicach.

Zapowiadali, że dziś ma wiać słabo i umiarkowanie. G*wno prawda, znów wiało jak ostatnio. Dzisiaj mijałem ze 4 traktory i znów pechowo każdy napotkany jechał w przeciwnym kierunku. Ani chwili wytchnienia przed wiatrem. Trzeba cisnąć dalej.

W Tomisławicach ciężko było gdziekolwiek podjechać, żeby zrobić dobre zdjęcie. Jedno co przykuło moją uwagę to jeden domek, a parenaście metrów za nim hałas i wielka dziura...

Mały odpoczynek na przystanku.

Zahaczając o Ślesin wstąpiłem poszukać nie dawno otwartego parku linowego. Długo go nie szukałem ;p

Zapomniałem dodać. Wczoraj mnie wzięło na regulację przerzutki tylnej. Nie chciało mi się spać i o 23 zacząłem grzebać. Parę prób i teraz zarąbiście śmiga. Przyjrzałem się jej bliżej i Positron tonie nazwa marki a model Shimano.

timo1990
| 09:19 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Bardzo stare, bo rower stary, ale ( odpukac w niemalowane) wszystko działa w najlepszym porządku ;]
bobiko
| 22:55 sobota, 24 marca 2012 | linkuj positron... toć to stare przerzutki :>
vagabond
| 19:05 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Samochód nie jest mi potrzebny, bo nie mam prawa jazdy :P
| 18:54 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Vagabond
Może i sie "wleczesz" ale dystanse walisz konkretne! Samochód Ci do niczego nie jest potrzebny, bo wszędzie rowerem dojedziesz ;] Jakbym miał się podjąć np 250 km to na pewno bym nie jechał z średnią 25, bo niestarczyło by sił.
vagabond
| 18:07 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Super średnia!
Ja tam zawsze się wlokę.
timo1990
| 20:01 piątek, 23 marca 2012 | linkuj Nom, wydaje mi się, że jest więcej niż poprzednio co byłem.
Masz wolne, bierzesz kumpli i śmigacie. Apropos jeśli chodzi o wodospadzik to oczywiście jeszcze suchutko.
sebekfireman
| 19:17 piątek, 23 marca 2012 | linkuj Cały czas mam się wybrać na tą zalewaną kopalnię i wybrać się nie mogę. Sporo już wypełniła woda.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa namoc