timo1990 prowadzi tutaj blog rowerowy

Brrr nie da rady.

d a n e    w y j a z d u 1.93 km 0.00 km teren 00:05 h Pr.śr.:23.16 km/h Pr.max:35.30 km/h Temperatura:5.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Peugeot
Niedziela, 23 października 2011 | dodano: 23.10.2011

Mam misję jechać dziś do Koła i sprawdziłem czy da radę jechać w taką pogodę. Niestety jak zacznę oddychać buzią to w moment bym zachorował, więc rower odpada i będzie trzeba jechać samochodem.

timo1990
| 16:52 piątek, 28 października 2011 | linkuj Dzięki za radę, ale właśnie w okresie jesienno zimowym nie chce się tak jeździć jak w okresie letnim. Póki jeszcze w miarę ciepło ( jak dzisiaj) to korzystam, a odzieży i sprzętu na zimę nie będę kupował, bo zapadam w "rowerowy sen zimowy" hehe
rzaba89nae
| 16:39 piątek, 28 października 2011 | linkuj Kup na allegro kominiarkę na usta z takim bocznym "odpowietrznikiem", można w niej oddychać szybko a nie paruje. No i wygląda się jak ninja :P Choć z drugiej strony mi też za zimno już na rower i również z niecierpliwością czekam na wiosnę. Widoki teraz też nie za ciekawe, nijak się mają do tych jakie ujrzeć można w maju.
madu
| 19:43 czwartek, 27 października 2011 | linkuj Nie przyciskaj. Zakładaj coś, chociażby szalik by osłonić buzię. Wtedy można spokojnie oddychać. Da się jeździć spokojnie. Dobra rozgrzewka wystarczy i potem w ogóle nie czuć chłodu. W weekend możemy gdzieś pojeździć, zobaczysz, że nawet fajnie się jeździ w taki chłodek.
timo1990
| 19:27 niedziela, 23 października 2011 | linkuj Nosem owszem, ale jak trochę przycisnę to łatwiej oddychać buzią co w konsekwencji może mnie na tydzień do łóżka przykuć ;] Z niecerpliwością będę wyczekiwał nowego sezonu.
marek
| 19:13 niedziela, 23 października 2011 | linkuj 5 stopni to nie tak mało :) nosem oddychaj :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciepr