timo1990 prowadzi tutaj blog rowerowy

"Od Planety do Planety"

d a n e    w y j a z d u 120.59 km 0.00 km teren 05:25 h Pr.śr.:22.26 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Peugeot
Niedziela, 2 października 2011 | dodano: 02.10.2011

Zbiórka o 10:00 pod wieżowcem Radia Planety w Koninie. Na starcie około 20 rowerzystów.

Przebieg trasy:

Konin- Kazimierz Biskupi- Słupca ( Radio Planeta)- Ląd- Zagórów- Stare Miasto- Konin.

Na półmetku wszyscy podpisali wolę przynależności do "Sport Klub Konin".
(...) Przed trasą zjadłem tylko 2 bułki, podczas jazdy zjadłem 2 Milky Way'e i wypiłem 0,5 litra wody. Jak dotarłem do domu ( po 7 godzinach nieobecności) i dorwałem się do "koryta" jak bym z tydzień nie jadł.

timo1990
| 15:23 poniedziałek, 3 października 2011 | linkuj Hehe, następnym razem poczekam, z resztą nie marudź Twój rower się załapał eheh
madu
| 13:49 poniedziałek, 3 października 2011 | linkuj Mogłeś poczekać jak wrócę z krzaków to bym się na pierwsze zdjęcie załapał haha

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iataz