timo1990 prowadzi tutaj blog rowerowy

Jak tu jeździć?

d a n e    w y j a z d u 17.95 km 0.00 km teren 00:37 h Pr.śr.:29.11 km/h Pr.max:49.30 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Peugeot
Wtorek, 16 sierpnia 2011 | dodano: 16.08.2011

Zaplanowałem sobie dzisiaj fajną trasę, ale nagle naszły chmury, więc szybka nawrotka, żeby zdążyć przed deszczem. Potem mi minęła zupełnie chęć jazdy, bo pewna BABA, która nierozejrzawszy wyjeżdżała z podporządkowanej prosto na mnie. Gdyby nie było drugiego pasa to by mnie walnęła bokiem... Krzyczałem, jak już zjeżdżałem na lewy pas, a babka wydobyła z siebie tylko " o jezu, o jezu". Szczęście w nieszczęściu, że nic lewym pasem nie jechało.

Nudziło mi się to zrobiłem fotkę nieodmalowanego jeszcze bloku na dworcowej.

timo1990
| 20:12 poniedziałek, 22 sierpnia 2011 | linkuj Uwierz mi stary, że jakby mi nie było szkoda roweru i miałbym na sobie ochraniacze to bym nie uciekał tylko jechał dalej swoim torem i czekał na rozwuj sytuacji!
rzaba89nae
| 19:09 poniedziałek, 22 sierpnia 2011 | linkuj Jak zwykle kochani, respektujący innych uczestników szosy kierowcy :) Kiedyś ubiorę siw ochraniacze i zacznę specjalnie dawać w siebie uderzać, będę też trzaskał z impetem w tych co wymusili pierwszeństwo i tego typu sprawy. A potem wołał tysiaka od ręki albo dzwonię na policję! ;) W tydzień bym milionerem został.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chnaw