timo1990 prowadzi tutaj blog rowerowy

Szybkościowo- męcząco,

d a n e    w y j a z d u 13.91 km 0.00 km teren 00:32 h Pr.śr.:26.08 km/h Pr.max:36.30 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Mc Kenzie
Czwartek, 19 maja 2011 | dodano: 19.05.2011

Dziś nie cieszyłem się na tyle z jazdy, gdyż zachęcony wczorajszym wynikiem postanowiłem znów dać z siebie więcej niż zwykle.

Pojechałem na hałdę w Kamienicy. Z jej prawie szczytu widać bardzo wiele.

Dojechałem do końca betonowych płyt i miałem jechać dalej, żeby zobaczyć co tam jest, ale komary mnie już zaczęły żreć to się wycofałem

Zjeżdżam sobie a na dole ku memu zdziwieniu policja!. Nadmieniam iż jest zakaz ruchu po tym terenie i mogli by się do mnie dowalić. Oceniłem sytuację i postanowiłem się wycofać spowrotem na górę. Po krótkiej przerwie znów zjechałem i na szczęście sobie pojechali.

timo1990
| 21:00 czwartek, 19 maja 2011 | linkuj Hehe, dobrze mówisz. Można sie tam nieźle rozpędzić, ale ryzyko kraksy jest duże :)
sebekfireman
| 20:15 czwartek, 19 maja 2011 | linkuj Policjanty pewnie zajęci byli łapaniem kierowców bo ten zakaz ruchu to raczej kopalnia sobie postawiła... no chyba że chcieli Ciebie złapać na fotoradar jak zjeżdżasz z hałdy ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa accza