timo1990 prowadzi tutaj blog rowerowy

...

d a n e    w y j a z d u 61.06 km 0.00 km teren 02:29 h Pr.śr.:24.59 km/h Pr.max:53.80 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Peugeot
Sobota, 17 marca 2012 | dodano: 17.03.2012

Trasa:
Konin- Kazimierz B.- Golina- Sługocin i powrót.
Plan był taki, że po Sługocinie miałem jechać na Rzgów, potem na Licheń i do domu. Jednak zapomniałem, że ta trasa Sługocin- Rzgów to przeprawa promowa... Najbliższa trasa prowadziła przez Ląd i Zagórów. Nie chciało mi się tam jechać więc zawróciłem.
W jedną stronę pod wiatr co mnie trochę wnerwiało, ale z powrotem było mega. W Kazimierzu i Golinie straciłem czas, bo kulałem się ścieżkami. Miałem już chwalić Kazimierskie drogi dla rowerów, ale ten widok wyjaśnia wszystko.

Na prawdę ciężko było zrobić obniżony chodnik i maźnąć farbą. Rozsądniej było zakończyć ścieżko- chodnik w stronę jakiejś wioski gdzie nawet pobocza nie było.

noirdk
| 12:16 środa, 21 marca 2012 | linkuj Czasami trzeba jechać ulicą wbrew przepisą bo DDR jest w fatalnym stanie, ale z "ciężarowcami" trzeba uważać.
vagabond
| 21:04 wtorek, 20 marca 2012 | linkuj ścieżki... phi!
Ostatnio jechałem asfaltem i nie dałem się TIRowcom zepchnąć się na ścieżkę, nawet po słownym upomnieniu
timo1990
| 14:11 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj noirdk
Jakbym tamtędy jeździł codziennie to bym zgłosił, a tak raz kiedyś więc aż tak mnie to nie razi. Fakt kiedyś nawierzchnia była beznadziejna, teraz ciągnie się wiele kilosów dosnkonałego asfaltu.
noirdk
| 10:54 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Dobrze, że w ogóle tą DDR zrobili. A kwestie malowania przejazdu dla rwerów czy ścięcia krawężnika można zgłosić :)
Pamiętam tą drogę jeszcze kilka lat temu przed remontem...
timo1990
| 18:44 sobota, 17 marca 2012 | linkuj Zamówiłem wczoraj. Będę czekał maksymalnie 2 tygodnie ;/ Niezły dystans zrobiłes!
madu
| 18:40 sobota, 17 marca 2012 | linkuj Koła już zamówione?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa afree